Arketyper er dine identitetsstrukturer
Arketyper sier noe om dine handlingsmønstre og hvordan du føler og tenker. Med andre ord er Arketypene et uttrykk for din personlighet. Denne personligheten bruker du bevisst og ubevisst i mange sammenhenger. I hvert fall hvis du er enig med meg i at Arketypene er et kraftfullt verktøy som rommer dine spesielle styrker og talenter.
Branding med Archetyper ®
Branding Arketypene velger du
Dine Branding Arketyper sier noe om hvordan du kan fremstå i markedet som ditt unike profesjonelle jeg. Du kan ta en quiz, der du svarer på ca 120 spørsmål og kommer ut med to brandingarketyper som dine topp to. Dersom disse resonnerer med deg, kan du bruke dem som et konsept, som et grunnlag for å skape et brand basert på dine egne valg, og dine personlige preferanser. Det er viktig å forstå at Branding-quizen ikke er en personlighetstest.
Sacred Money Archetypes ®
Arketypene utvikler seg i barndommen opp mot tidlig voksen-alder, og utvikles i oss som følge av opplevelser vi har rundt penger
PengeArketypene dine sier noe om hvordan du tjener, sparer, investerer og bruker penger. Andres begrensende overbevisninger innprentes i oss, og det blir vår jobb å finne tilbake til vårt sunne og naturlige forhold til penger. Penger er energi, det er et byttemiddel. Penger finnes egentlig ikke, de er metall og papirer vi har valgt å tillegge en verdi – en verdi som alle er enige om (i hvert fall for det meste). PengeArketypene viser deg veien fra de begrensende overbevisningene og utfordringene du har når når det gjelder penger, til styrkene dine og hva du kan gjøre for å tjene penger på din helt spesielle måte – den måten som er enkel og solid for deg.
De Personlige Arketypene
De Personlige Arketypene dine er du født med, og de er nedarvet i ditt DNA.
Vi har alle 4 Arketyper for overlevelse, de 4 store. De deles av alle mennesker i hele verden, og består av Sabotøren, Den Prostituerte, Offeret og Barnet (Det Sårede, Det Forlatte, Det Trengende, Det Rampete, Det Glade)
I tillegg har du din spesielle kombinasjon av 8 SignaturArketyper, som utgjør dine identitetsstrukturer. Vi kan også kalle det handle-, føle- og tenkemønstre.
At du er født med et sett Arketyper betyr at du har noen Arketypiske måter å reagere på når det gjelder konflikter, stress, sorg, ulykker og andre lavfrekvente situasjoner. Det betyr at du har et sett utfordringer som er karakteristiske for deg. Det betyr også at du har styrker som er karakteristiske for deg, og en kombinasjon av disse som peker på hva som er enkelt for deg. Som peker på Livsoppgaven din.
Til daglig jobber jeg med branding, og jeg har skapt BrandingRevolusjonen, der jeg inspirerer coacher, terapeuter og eksperter til å bruke sine medfødte styrker til å skape seg en posisjon i markedet. Når du bruker de største styrkene dine i brandet ditt, blir det mye enklere for deg å få kunder, tjene penger og gjøre den forskjellen du ønsker å gjøre i verden.
Vil du vite mer om Branding og Arketyper?
Vil du vite mer om hvordan du kan stå fram i markedet og skinne som om du ikke har konkurranse?
Bli med i BrandingRevolusjonen.
Branding kommer innenfra, og det er jeg en ivrig ambassadør for.
Trykk på knappen og be om medlemsskap, så slipper jeg deg inn i gruppa.
Du er hjertelig velkommen <3
Hilsen Jamie