Boost Businessen din med 
din egen Facebookgruppe


4-DAGERS SYNLIGHETSCHALLENGE 12. - 15. JUNI

Når du VET hvordan du leder en gruppe på Facebook,

blir det SÅ mye enklere å selge tjenestene dine

  • Det blir enklere for deg å selge
  • Budskapet ditt når fram dit det skal
  • Det blir enklere å skape engasjement og gode relasjoner
  • Du vet hva du skal levere - når og hvordan
  • Du vet hva medlemmene dine vil ha

En levende Facebookgruppe kan gjøre business SÅ mye enklere

Meld deg på til Challengen i dag.

Gjennom disse fire dagene skal du lære

  • Dag 1: Hvordan du setter opp gruppen din for konvertering
  • Dag 2: Hvordan du tiltrekker deg de RIKTIGE kundene
  • Dag 3: Hvordan du skaper engasjement og skaper gode relasjoner
  • Dag 4: Hvordan du selger tjenestene dine

* konvertering i denne sammenhengen betyr hvordan følgerne dine blir kunder

Er du klar for å få en plattform som konverterer?

GRATIS Challenge

Hei! Jeg heter Jamie Siv Rognstad og jeg driver Mana Marketing
Jeg er grunnlegger av ArketypeUniverset, Synlig Business Insider, Din Magnetiske BusinessPower og Premium BusinessLab

Jeg jobber med coacher og eksperter som vil bygge en online business de elsker og lykkes med, gjennom å selge MER med enklere systemer


Jeg startet businessen min i 2011 og kom på nett i 2012. Facebook etablerte Grupper i oktober 2010, men den gangen var det fansider som var det store. Alle skulle ha en side og få Likes, og grupper var litt sånn for spesielt interesserte.


I 2017 fant de ut at grupper var superkult! ALLE skulle ha grupper, og Facebook la nå mer og mer vekt på aktivitet i grupper. Årsaken var at de ville "back to the roots", og rot-ideen var å fremme relasjoner og nettverk. Da var grupper midt i blinken. Klarte du å bygge en gruppe og skape engasjement i den, hjalp Facebook deg enda mer. En gruppe med høy aktivitet ble vist fram til målgruppa i høyrefeltet på Facebook, og de anmodet om å melde seg inn i gruppa.


Dette har endret seg LITT, men ikke så mye. Det er fortsatt slik at du premieres for høy aktivitet. Men gjennom årene siden 2017 har de uskrevne reglene blant businessfolk på nett endret seg en del. Samtidig har ALLE grupper - en eller flere. Privatpersoner, organisasjoner, store og små bedrifter. Dette gjør det vanskeligere å opprettholde en gruppe og få folk MED.


Denne challengen handler om nettopp det.
Skape engasjement. Få i gang de gode samtalene. Lage aktivitet. Og konvertere medlemmene til kunder.


Nå vil jeg lære deg metoden. Så bli med live mandag 12. juni til og med torsdag 15. juni kl 09.00.

Vi ses!

Er du klar for å få en plattform som konverterer?

GRATIS Challenge

En business du elsker og lykkes med

starter alltid med dine styrker - og et godt businesshode!

2019 © Mana Marketing - Jamie Siv Rognstad   I   Personvern